O ΟΠΑΠ “τελειώνει” το επάγγελμα του λαχειοπώλη

Το τελευταίο διάστημα ο ΟΠΑΠ εντείνει με κάθε τρόπο τη διαφήμιση της διανομής και διάθεσης του Λαϊκού Λαχείου που πλέον επεκτείνεται σε όλη τη χώρα. Τώρα πλέον οι παίκτες θα μπορούν να το βρουν όπου και αν βρίσκονται μέχρι και την ημέρα της κλήρωσης, σε περισσότερα από 3500 πρακτορεία και σε όλους του λαχειοπώλες.

Στα πλαίσια της διαφήμισης αυτής ο ΟΠΑΠ τονίζει την ιστορικότητα του Λαϊκού Λαχείου, υπενθυμίζοντας στο κοινό πως το λαχείο τυπώνεται από το 1941, φέρει όλες τις ειδικές προδιαγραφές της Τράπεζας της Ελλάδος και πλέον με τη νέα πολιτική ολοένα και περισσότεροι παίκτες θα μπορούν έχουν πρόσβαση σε αυτό όπου κι αν βρίσκονται εντός της χώρας.

Αρχικά όλα έδειχναν πως η κίνηση αυτή αποτελεί μια καλή στρατηγική του ΟΠΑΠ προκειμένου να αυξήσει τα κέρδη του και να ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων του. Ωστόσο, υπάρχει και ο αντίκτυπος που επιφέρει την εξαφάνιση ενός παραδοσιακού και ευάλωτου επαγγέλματος, αυτό του λαχειοπώλη.

«Τώρα όλοι οι παίκτες μπορούν να βρουν το Λαϊκό Λαχείο μέχρι και την Τρίτη που διεξάγεται η κλήρωση, σε πάνω από 3.500 πρακτορεία ΟΠΑΠ καθώς και στους αγαπημένους τους λαχειοπώλες σε όλη την Ελλάδα», αναφέρει χαρακτηριστικά η διαφήμιση του Οργανισμού που φέρει τον τίτλο «Το Λαϊκό Είναι Εδώ!», προφανώς μη αντιλαμβανόμενη τη ζημιά που θα προκαλέσει σε ανθρώπους που παλεύουν να κερδίσουν 20 ή 30 λεπτά ανά λαχείιο.

Είναι γεγονός πως μέχρι πρόσφατα το λαχείο είχε περιορισμένη διανομή και υπήρχαν ολόκληροι νομοί όπου δεν μπορούσες να το βρεις. Το ζήτημα ωστόσο, είναι η επιλογή της εταιρείας να απαντήσει σε αυτή την πρόκληση αφανίζοντας στην ουσία τους λαχειοπώλες. Διότι, υπήρχε τρόπος μέσα από επένδυση σε νέες τεχνολογίες και εφαρμογές για smartphones οι καταναλωτές να έχουν δυνατότητα ψηφιακής αγοράς. Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο για όσους στοιχηματίζουν, καθώς το κοινό είναι ήδη εξοικειωμένο με τις νέες μορφές παιχνιδιού ακόμα και στις «δύσκολες» ηλικίες άνω των 60.

Η εταιρία “Ελληνικά Λαχεία ΑΕ” άκουσε το πάγιο αίτημα των παικτών αλλά και του δικτύου και επένδυσε στις διαδικασίες διανομής ώστε ο κάθε παίκτης να μπορεί εύκολα να βρει το αγαπημένο του Λαχείο. Με την επιλογή της όμως δεν επένδυσε καθόλου στους ανθρώπους που επί δεκαετίες υπήρξαν οι παραδοσιακοί πωλητές του πιο δημοφιλούς παιχνιδιού στοιχήματος που μπήκε σε κάθε ελληνικό σπίτι.

Κι ενώ λοιπόν υπάρχουν πάντα τα υπέρογκα ποσά που επενδύονται κάθε χρόνο σε ομάδες υποστηρίζοντας το σύστημα επαγγελματικού ποδοσφαίρου, δεν βρέθηκε κάποιος να προτείνει ένα πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για όλους εκείνους που διήνυσαν και διανύουν χιλιόμετρα επί δεκαετίες προσπαθώντας να πουλήσουν τα προϊόντα του.


Τελευταία Νέα Δείτε όλα τα νέα >>