
94 Εκατ. Ευρώ Ξοδεύτηκαν Για Διαφήμιση από τους Παρόχους!
Ημερομηνία τροποποίησης 03-06-2025, 13:21
Νέα δεδομένα βγήκαν στην δημοσιότητα σύμφωνα με τον επίσημο απολογισμό της ΕΕΕΠ (Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων) για την εμπορική επικοινωνία των παιχνιδιών καζίνο live με τα συνολικά έξοδα για την χρονία 2024 να φτάνουν τα 94 εκατομμύρια ευρώ.
Στο ίδιο μήκος κύματος αναμένονται τα έξοδα και για την χρονία 2025, αφου σύμφωνα με προβλέψεις φαίνεται να αγγίζουν τα 102 εκατ. ευρώ. Τα περισσότερα από αυτά αφορούσαν κυρίως ηλεκτρονικά μέσα όπως social media, video content και seo. Συγκεκριμένα, το 66% των δαπανών αφορούσε διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια, ενώ μόλις το 0,36% είχε να κάνει με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα.
Οι βασικές αρχές της ΕΕΕΠ για τη διαφήμιση των τυχερών παιχνιδιών
Η ΕΕΕΠ θέλοντας να ρυθμίσει την εμπορική επικοινωνία των online casino live στο igaming έχει θεσπίσει κάποιες γενικές αρχές, με τις σημαντικότερες από αυτές να είναι:
- Απαγόρευση προβολής σε ανηλίκους ή ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
- Χρήση ηλιακών φίλτρων σε online διαφημίσεις ( target σε ανάλογες ομάδες)
- Απαγόρευση παρακινητικών διαφημίσεων
- Απαγόρευση προώθησης των παιχνιδιών ως μέσο για πλουτισμό ή κοινωνική καταξίωση
- Να παρουσιάζονται τα παιχνίδια ως μέσο διασκέδασης και όχι ως τρόπος ζωής
- Σε κάθε προώθηση να υπάρχουν και οι απαραίτητοι όροι και προϋποθέσεις
- Σε κάθε περίπτωση το κοινό να γνωρίζει ακριβώς τι ισχύει, ώστε να μην παραπλανάται και να μπορεί να κάνει συνειδητές επιλογές.
Η ανάγκη για ισχυρές ρυθμίσεις
Με αυτούς του τρόπους προσπαθεί η ΕΕΕΠ να προστατεύσει τόσο τους παίκτες αλλά ταυτοχρονα να μην περιορίσει και την εμπορική επικοινωνία των παρόχων. Τέλος, όσον αφορά για την χρονία του 2025 σύμφωνα με τα δεδομένα τα πράγματα φαίνονται δύσκολα για την ΕΕΕΠ καθώς οι ανάγκες μεγαλώνουν και το επιθετικό marketing ολοένα και αυξάνεται.